Alla inlägg under september 2010

Av sofie - 30 september 2010 22:25

tankarna bara kommer, de snurrar runt om vartannat svissar förbi.

ibland är de bra och ibland dåliga. de är om maten om hur det var förr när jag var smal och hur mycket jag saknar den kroppen.

tänkte på det i går kväll jag skulle vilja spola tillbaka bandet till högstadiet då när jag vägde 45kg bara. eller under gymnasiets första år när jag gick ner i vikt till 42kg okej det är lite till 160cm ,men i alla fall vill tillbaka dit ju.

Av sofie - 29 september 2010 20:31

nu kör vi!!!

inget mer chips, det är chipsförbud nu. och i morgon ska jag äta en kopp filmjölk även om jag hatar filmjölk men denna är med svartvinbärssmak och det är en a-fil så den innehåller 90kcal bara

Av sofie - 28 september 2010 21:07






detta verkar inte fungera, jag får inte till det i alla fall, här ska man kunna klicka för att höra en bra låt.:( vad gör jag för fel?????

jaja, maten har fungerat bra idag, men det var lite strul när jag handlade förut men personalen löste det i alla fall

Av sofie - 27 september 2010 21:27

okej det heter inte karamellhalsband men i alla fall jag tyckte det lät snyggare.

imorgon är en ny dag med nya utmaningar på matfronten. så vad ska jag välja som matlåda denna vecka då??

jag har inte en aning!

om någn har en idé så säg till okej?!

Av sofie - 21 september 2010 22:11

gud jag kommer aldrig att gå ner i vikt känns det som. inget jag gör fungerar och jag sitter fast i samma gammla mönster. träningen blir inte av och maten ändras inte heller. vet inte vad jag ska göra

Av sofie - 20 september 2010 20:42

ska jag testa att fasta igen kanske???

jag vill verkligen veta hur långt jag kan gå, mina ända problem är min kille och hans familj samt illamåendet. om jag bara kunde komma på hur jag ska ta mej runt det, familjen och pontus är inte så svårt men illamåendet

vad fan hjälper emot det?? hur ska jag gå till väga på den punkten??

hunger hurts and i want it so bad!!!!!!!

om jag bara visste

Av sofie - 16 september 2010 19:00

sitter och äter chips med  dipp i min soffa.

mamma har fixat mitt hår så nu är det lockigt, och så har jag handlat samt städat.



personalen sa inget om mina bantingspiller som jag gömt bakom soffan strategiskt enligt mej. tur det, men de är snart slut och nästa gång vill jag ta något annat.

imorogn åker vi till ikea med jobbet och  det ska  bli kul.

maten fungerar ganska bra idag

ska

Av sofie - 14 september 2010 22:39

en dag ska jag pröva at göra en videologg, men först måste jag komma på hur webbcamen på datorn fungerar.  men det borde ju inte      vara så svårt egentligen. well idag har jag syndat och jag kommer fortsätta med det lite. märkt att salt hjälper mot illamående  jag äter chips.men egentlen ska jag bara dricka cola eller ännu hellre vatten. men illamåendet är så hemskt att jag inte står ut med det känns som jag ska spy hela jävla tiden.

vill bara ge upp, men gör jag det så kommer jag aldrig att gå ner i vikt igen, utan snarare bli så där amrerikanskt superfet

usch blä

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards