Alla inlägg under mars 2011

Av sofie - 31 mars 2011 11:43

om jag bara visste vad jag skulle göra nu!!!!


var på psyk i morse men vågade inte be om remiss ska låta ätstörningsenheten få hjälpa mej men jag vet inte hur lång kö det är dit och jag kan inte ta reda på det heller


men jag skulle bra gärna vilja veta. vill inte vänta oki för tillfället är det inte akut men det är ju alltid jobbigt att vänta liksom

Av sofie - 18 mars 2011 21:49

nu börjar jag bli nervös över det här med ätstörningsenheten som jag faktiskt inte ens visste att vi hade har i norrköping men tydligen har!


hur ser det ut där? vad händer när man kommer dit? vad kommer de göra med mej? och tänk om de inte kan hjälpa mej där då? eller anser att jag inte är sjuk, trots tankarna och hur jag upplever maten ect. ect.



visst jag kräks inte men jag vill ju, att jag inte kräks hänger ju ihop med att jag helt enkelt inte vågar stoppa fingrarana i halsen och att rädslan är större.

men hetsäter det gör jag, oki personalen säger att jag inte gör det men det är ju för att jag behärskar mitt ätande med dem såklart för inte kan man släppa fram sådant när man äter med folk eller?


fast o andra sidan hade jag varit riktigt sjuk hade jag brytt mej om det då?

Av sofie - 16 mars 2011 11:49

   funderar över hur det kommer att bli med ätstörningarna sedan när jag får komma till ätstörningsenheten. om de kommer att skicka iväg mej eller om de har något annat som man kan göra. men jag vill helst bli iväg skickad. vet att det låter sjukt men jag vill satsa allt på en gång och vara hos proffs samtidigt. okej de är antagligen proffs på enheten men i alla fall.

ja jag kan inte förklara varför jag vill detta, ska kanske fundera på hur jag ska förklara det för dem för de kommer nog att fråga om det.

jag hoppas oxå att de gör en utredning på mej för jag vill inte ha det så här längre.

  

Av sofie - 15 mars 2011 13:53

mitt välkomstbokpaket har kommit så efer fyra kan jag gå till konsum och hämta det jippiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

så jävla glad jag blir av det verkligen roligt. behöver gå upp till stan oxå och hämta mina apodos påsar på apoteket med så det blir att ta en promenad när pontus kommer hem och sedan har nog baconet tinat så då är det dags att laga mat igen, samt fixa matlådor tills i morgon.


  

försöker komma på vad jag vill ha för kamera, kan inte tänka mej en allt för dyr för då tappar jag motivationen till att spara till den, jaja vi får väl se vad det blir i slutänden


jag har tjuvdruckigt cola medans pontus inte varit hemma och så har jag städat laila har hjälpt mej med städningen lite. i april får jag läkartid på allergimottagningen. vet inte om jag verkligen vill det men samtidigt så vill jag ju oxå men de kommer göra att pricktest på mej då i alla fall. ocjh kanske jag får medecin då och förhoppningsvis något mer än bricanylen.



Av sofie - 14 mars 2011 14:19

du sa att jag var trygg men du slog hon slog mej när du inte såg. ni klagade på att jag åt dåligt men hjälpte mej inte. varför?


  

du sa att hon inte fick slå men jag var för svag för att försvara mej emot henne. du sa att du skulle stanna men du gick

du sa att jag var hemma, men slängde tillbaka mej

du fick mej att känna ännu mera att jag inget var värd och att allt var mitt fel.

ni sa att det inte var mitt fel att det inte fanns tid längre bara.

varför??

Av sofie - 11 mars 2011 22:00

har ny telefon

denna coola "fo"n har jag nu! visst jag har kvar den gammla oxå men den ska jag sätta in ett comviqkort i sedan tänkte jag.

och jag har fortfarande tre och samma nummer som innan.


dock är min "fon" röd.


fick inte i mej kvällsmaten idag tyvärr och chhips med dipp gick inte heller så bra.

Av sofie - 10 mars 2011 18:15

står i kö till ätstörningsenheten fick jag vet idag. och troligen skickar de mej inte på behnadling även om jag vill för de brukar inte börja med det men jag ska i alla fall få träffa en doktor och det är ju bra i guess!


vill att de ska skicka remiss till scä och till capio så jag får vård, tycker att det är lika bra att satsa fullt ut på en gång och inte dra ut på det


ja vi för se vad läkarna säger

Av sofie - 8 mars 2011 14:13

i  morgon ska vi till ungdomsmottagningen igen och sen på torsdag ska jag till psyk mamma vill följa med men det får hon inte, vill inte ha med henne när det är sådanna här känsliga grejer som jag måste ta upp i fall de på umo inte kan skicka remisser.


usch men men.


idag ska vi åka och träna nere på ljura och det ska bli kul jag är taggad i alla fall det är ett som är säkert.

det ska bli kul sedan ska vi hem och jag ska laga mat samt att pontus ska diska!

kanske måste sätta mig ner och skriva ner saker till i morgon om maten och det där ni vet.


well få se hur jag gör jag uppdaterar i alla fall vilket som bye for now

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards