Alla inlägg under juli 2011

Av sofie - 28 juli 2011 13:49

är hungrig, det är inte längesedan som vi åt frokust men jag är redan hungrig igen kan jag ha ätit för lite kanske?? eller vad är det...



hoppas att det inte är något som spökar någonstans bara

 

Av sofie - 24 juli 2011 22:15

varit på ålandskryssning mellan fredagen och lördagen, efter det så åkte vi på 40-års kalas

ätit massor på båten till frokust åt jag sex vattenmelonsskivor bland annat

och när vi kom hem så åt vi på macdonalds


på båten tog det stopp igen denna gng med räkorna med jag fick ner glass som jag togsom efetrrätt och det kylde av lite oxå

mat
Av sofie - 16 juli 2011 13:31

 

så här såg jag ut under gymnasietiden!!!


smal och ärrad

svart tyllkjol cubus barnavdelningen

tog kläder i 170 med en vikt på mellan 45 och 50kg

vill tillbaka dit igen vill vara smal och vacker


vara liten igen och leva där det inte finns några bekymmer där tårarna kom av ett skrapat knä

där mamma kunde trolla bort det onda



varför är jag inte kvar i den världen längre varför måste man växa upp??

växa upp gör ont, det ger ångest

stora kanslor som man inte förstår sig på

lusitga tankar i omöjliga mönster

någonstans på vägen fastnade jag

Av sofie - 15 juli 2011 20:07

om jag skrapar lite på ovan sidan då kanske allt låssnar och faller till marken, gör mej fri!!!

kan det fungera tro? jag vill att det ska fungera


funderar över att äta negativ mat fick låna en bok av pontus mamma om en soppa som jag ska börja äta bara det att jag äter inte ens hälften av ingredienserna men det stod även om negativ mat i boken

Av sofie - 12 juli 2011 18:32

skulle äta min lunch men det gick ingen vidare kan jag ju säga, det tog tvärstopp och gick inte att svälja precis som om det fanns en spärr i svalget eller något


hatar när detta händer men älskar det oxå

visst det är inte bra för då går jag ner i vikt när jag inte kan äta något men å andra sidan så är det ju bra om jag går ner i vikt och ner vill jag ju ändå


funderar fortfarande på att spy upp maten men vet inte hur jag ska våga, det finns en spärr där än så länge men den lär väl inte finnas så länge  mera snart bryter jag nog ner den oxå   hiding in my bathroom   se så smal jag var förut

Av sofie - 10 juli 2011 14:31

skulle jag vara ego om jag började att bara bry mej om maten?


vill börja hoppa över måltider, vill börja kräkas upp det jag äter

okej jag har ännu inte vågat att kräkas upp maten men jag tänker på det varje dag det är tur att jag tycker att det är så obehagligt men hur länge kommer den spärren att hålla?

den kan ju ramla dän i morgon lika gärna

och det är nog värst första gången sedan vänjer man sig nog

 

all i whant is to be thin

Av sofie - 8 juli 2011 23:17

sitter här framför bloggen och försöker att bestämma mej för vad jag ska göra, hur ska jag gå vidare??


vet att om jag fortsätter så kommer jag att äta mej tiill döds

ser hur kjag bara blir fetare och fetare men kan omöjligt vända detta själv vet inte hur jag ska göra i vilken ende jag ska börja

det är som ett stort nystan som jag måste klara upp på egen hand men hur??


är så desperat

Av sofie - 7 juli 2011 13:19

fan jag orkar inte mera nu, jag ger upp jag kommer aldrig att få hjälp så jag kan lika gärna ge upp nu det kommer ju ändå aldrig att gå.


har bilder på mej från tidigare och jag tyckte jag var fet redan då, nu är jag verkligen fet har typ 20 kg övervikt


 

var jag tjock här???

jag tyckte det i alla fall

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards