Alla inlägg under september 2011

Av sofie - 29 september 2011 11:30

har varit en sväng på myrorna idag ganska kul en inga fynd okej jag får pengar i morgon men i alla fall.skulle behöva köpa jeans, testade ett par på stadium men de var för små tyvärr. kostade 299kr bara oxå juätit två påsar nutrilett idag än så länge ska äta en till senare men tankarna gnagertänk om jag gör fel? tänk om jag inte kan sluta?

mat
Av sofie - 28 september 2011 11:51

a det går alldeles utmärkt att dricka nutrileten visst lite pulversmak är det men det fungerar i alla fall och jag får i mej allt jag ska egentligen borde jag byta ut alla måltider och inte fuska  men jag fuskar lite

och man ska ersätta 5 mål mat om dagen men jag äter ju inte ens det annars så det blir bara tre mål dock blir jag hungrig ganska snabbt och det är inte så kul men det är väl enda nackdelen då


det känns lite som att dricka choklad milkshake men lite tjockare och då har jag 200ml vatten och så en påse pulver

jag kommer och ska bli smal igen

  frågan är ju bara, är detta verkligen så smart med tanke på mina bakom liggande problem?

tänk om jag inte kan sluta sen då?

Av sofie - 27 september 2011 09:41

ska testa nutrilett choklad måste bara köpa en shaker först ska göra det efter jobbet

hoppas att detta kommer att hjälpa och att denna samkar godare än den som jag hade innan

vill ju verkligen ner i vikt så ska testa att äta detta och inget annat


 


för jag SKA bli smal igen så är det bara

mat
Av sofie - 20 september 2011 15:28

min kamera har lagt av och nu kan jag alltså inte alls få några bilder okej man kan fota med mobilen och sedan så fick jag u visserligen dåliga blider med min skitkamera men det var ju bättre än inget alls


okej jag kan ta från mobilen men det är så krångligt att föra över bilderna från mobilen tyvärr vill kunna lägga in fina foton på bloggen men kan ju inte tyvärr


  så ni får en blid av syrrans valp wolta

Av sofie - 17 september 2011 19:50

ursäkta min extremt dåliga engelska det ska stå "perefektion vill någon att lägga av"

det betyder typ att det perfekta vill att man ska ge upp liksom

för det är ju det ana och mia vill

de vill att din kropp ska lägga av att det är slut

vill  att du ska inse at du ska dö ur detta helvete!!



well det går inte så bra längre känner att jag inte vill äta och kommer antagligen att sluta med det. har redan slutat med att äta lunch och nu i helgen har jag bara ätit mackor och drukigt cola har inga som helst planer på att laga mat till mej själv heller

vill fan inte ha någon mat snälla låt mej slippa att äta låt mej bli smal igen  


så här har jag varit,jag har mått så här dåligt, jag är inte där längre jag kämpar varje dag

jag ska vinna över mina demoner och aldrig mer skära mej det är så inte värt det vill aldrig tillbaka dit igen

Av sofie - 16 september 2011 18:09

fan jag orkar inte med dessa tankar som bara maler och maler. känner i hela kroppen att den skriker att jag ska stanna och vila men jag bara pressar mer och mer. känner hur jag inte orkar gå någonstans men måste ändå gå den vägen

kroppen kommer ju att lägga av i slutändan om jag fortsätter så här och i denna takt


borde verkligen dra ner på takten nu

känner mej hela tiden konstig

känns som allt roterar snagt liksom och det är nog inte ett bra tecken

kan det vara så att min kropp är i svält fast jag är fet? kan man vara fet och vara i svält?


berättade för sköterskan att jag inte brukar äta lunch

och berättaade lite om tankana hon sa att ätstörningen inte sitter i vikt utan i kroppen

men varför får jag då igen hjälp??

jo jag är inte tillräkligt sjuk i deras ögon för jag äter ju maten och kompenserar det inte jag utesluter inte något heller och går dessutom upp i vikt trots att jag försöker att gå ner och att minska på maten och fundera över hur jag ska kunna hoppa över en till måltid utan att min kille skulle märka det svårt den delen

vill verkligen inte äta egentligen men man måste ju äta

ska testa att äta bara grönsaker i helgen inget annat

Av sofie - 15 september 2011 09:35

i går pratade jag med boendets sköterska son ja

tog upp ätstörningarna och sa till henne att jag faktiskt har ätstörningar i grunden för det har jag ju. men ingen ser dem, ser mej!!!


well åt på mac donalds i går i alla fall dock inte all pommen men nästan

ska färga håret och gå och handla väntar bara på att det ska sluta regna


sköterskan ska hjälpa mej att få en samtalskontakt med de på capio ska söka till dem här i norrköping de har dock bara psykiatri här och enbart på dagtid men jag tror inte jag kommer bli så dålig att jag kommer behöva söka akut eller läggas in i alla fall


hoppas verkligen att jag har rätt i den känslan

Av sofie - 13 september 2011 13:50

min syrra har skaffat en hundvalp som heter wolta

välkommen in i familjen lilla wolta.


dock har jag inte träffat henne ännu och det är lite synd men jag ser verkligen fram emot att träffa henne någon dag i framtiden.

börjar planera vad jag ska köpa i julklapp till folk, visst det kanske är lite tidigt men man vill ju vara ute i god tid ändå och dessutom så blir det nog fler paket då oxå:)


och det gillar vi ju grymt

maten går sådär tyvärr men vill inte ta det idag

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards