Alla inlägg under oktober 2011

Av sofie - 27 oktober 2011 09:04

måste gå till apoteket idag och ska gå till kungsgatan för att hämta ut en sak på det apoteket, sedan ska jag köpa handsprit och embla salva


nu i helgen så flyttar det in en katt vid namn devil oxå gissa om vi längtar ihjäl oss

var ock kollade honom igår


har ätit en glass till frukost och ska äte en till

funderar på allvar på att sluta äta helt då kanske jag får hjäp i alla fall

Av sofie - 25 oktober 2011 16:03

funderar på att göra någon from av design på bloggen men vet inte hur man gör skulle vilja göra en egen header!


hur skulle jag egentligen vilja att bloggen ser ut? hur blir den intressantare? vad vill man läsa om?

behöver någon förändring av nåågot slag


"i need it bad"


hur ska min framtid se ut? för man måste ju tänka framåt, så hur vill jag ha det? vad ska förändras? vad ska vara kvar och vad ska bort?

barn? ja det är ju en sjölvklarhet

djur? ja det oxå

pontus? ja definitivt ja!!

vännerna då?? har ju inte så många tyvärr men de jag har de ska jag ju ha kvar i alla fall

realtioner? ja vad med dem, borde försöka få bättre realtion till min familj men kan inte riktigt

och så måste jag börja visa känslor

ALLA KÄNSLORNA!!!!!

Av sofie - 20 oktober 2011 10:30

tja,

jag sitter och laddar ner musik från nätet har varit vacken sedan kl 05:00 idag. har även ätit upp pontus glass men ska nog snart dra iväg och handla samt göra rent i köket och fixa här hemma till vårat möte som vi ska ha kl 16:00 idag.


har ganska mycket musik att ladda ner egentligen för det finns så mycket bra musik men när jag är på den sidan som jag laddar ner ifrån så är det helt tomt. det är samma med bloggen man kan ligga kvällen innan med tusen tankar om vad man ska skriva men när jag väl ska skriva så är det helt tomt.


mina inlägg blir aldrig särskilt långa för jag har inte så mcket att skriva blir mest massa strunt

(gud vad tråkigt det här måste vara att läsa)

Av sofie - 18 oktober 2011 14:46

i går när vi åt kvällsmat så åt jag faktiskt en och en halv fiskpinne till potatismoset och åt hela fiskpinnen och inte tog bort paneringen som jag brukar göra


annars brukar jag alltid äten en fiskpinne sedan skalar jag de andra två och äter paneringen så får min kille fisken av mej men igår skulle jag bara ha i mig en och en halv fiskpinne det var målet liksom.


vi har en ny sak/grej  or what ever

det är pontus som bästemmer vad vi ska äta här hemma så det blir vaierat och allsidig kost minus grönsakerna av någon anledning??


jag måste börja äta flera maträtter därför är det pontus som bestämmer nu mera för att jag ska lära mej att äta typ all mat



ps vi ska få en kattunge som heter phoenix

 

så här ser han ut då!!!!

Av sofie - 13 oktober 2011 13:51

"vi har masssor med gott bröd"

ursäkta men hur kan man tycka att mjukt bröd är gott??? det där mjuka som klumpar ihop sig så man inte kan svälja det kan man verkligen kalla det för gott? är det någon som driver med mej eller? nä seriöst det måste ju bara stå fel helt enkelt

men nu lite musikvideor i alla fall

orginalet med pink!!! så bra


fucking perfect med moa lingell idol 2011



Av sofie - 12 oktober 2011 14:12

yes jag har hittat låten som jag körde zumba med och den är grymt bra, man blir så jävla glad av den och vill bara hoppa upp och dansa

se och lyssna på denna jag lovar att ni kommer att älska den precis som jag gör


Av sofie - 10 oktober 2011 17:21

  sjukt sur på den hjälp som jag kommer att få. de ser ju inte mina tankar, pontus kom fram till att något inte står rätt till


så fort det finns något som jag inte ska äta så blir jag jätteledsen och gnäller

jag säger saker till honom som

men tänk om jag aldrig mer kan äta det jag tycker om? aldrig mer baconsås! chips, läsk,godis,grönsaksdipp

leva på ntrilett resten av livet för börjar jag äta vanlig mat igen då kommer jag ju att gå upp

jag vet att detta låter helt sjukt, jag vet jag kan  äta grönsaker men inte dippen! ska jag äta enbart grönsaker sedan då eller??


och sedan det med att jag inte äter lunch heller, och jag tänker inte börja äta lunch heller för den delen. ska börja hoppa över frokusten sedan när pontus börjar jobba tidigare och vi inte äter tillsammans längre


allt detta är ju så jävla sjukt jag kommer steka mina grönsaker i vatten men oftast kokar jag dem nog


men det är ju sjukt att tänka så här detta kommer ju inte hålla inte i längden det fattar ju jag oxå

bara att läsa texten som jag skrivit nu jag ryser varför vill de inte hjälpa mej så här kan man ju inte ha det jag är fan rädd för vanlig mat


Av sofie - 3 oktober 2011 18:15

men seriöst var kommer alla tankar ifrån?? de kan väl inte komma ur toma intet och bara attackera mej eller?



hatar mina tankar för de är så sjuka hatar dem för de är starka och att jag inte gör något åt det ens  jag försöker bara strunta i dem men de bara maler och maler i evigheter


tänk när jag slutar med nutriletten kan jag verkligen börja äta vanlig mat då? kommer jag inte bli fet av maten då? jag tror inte att jag kommer att kunna sluta med nutriletten om jag ska vara ärlig


borde vara smal kommer att bli smal men kommer jag att förbli smal?

varför är detta så viktigt för mej egentligen okej  jag vill inte dö i fetma eller något fetma relaterat men att gå ner till 42-45kg det är väl ändå extremt av mej


hur kommer det sig att  den vikten är så ja vad ska man säga nödvändig att uppnå?

mår jag verkligen bättre av det?  jag kommer ju inte kunna sluta gåner i alla fall.


vill bli jättesmal igen och liten. en sådan som man måste beskydda, värna om. gjord av kristall så skör men ändå så vacker

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Skapa flashcards