Alla inlägg under juni 2012

Av sofie - 14 juni 2012 12:23

hela mitt inre är bara ett enda stort error

ångesten i magen som en cementklump, och massor av dumma tankar

och maten går inte heller bra


om det ändå fanns ngot som jag kunde göra, något som skulle kunna göra så att det känns lättare


 


i morgon kl 13:00 så får jag veta vad stepwiset visade i alla fall, troligen får jag diagnosen bulimi utan kompenstonsbeteenden

inte jättebra med andra ord, och dessutom känns det som om det skulle ändras till ren bulimi inom en sar framtid oxå

ville så gärna spy när jag var inne på newyoker i går

får den viljan allt oftare nu för tiden oxå


sedan känner jag även starkare och starkare att jag vill skada mej

är så himla rädd när pontus blir arg på mej hoppasjag fr en samtalskontkat snart för ja behöver hjälp

 

tänkte rita på min arm i måndags när jag lev osams med pontus, jag skakade och det gick in att få kontakt med mej

superläskigt. snart ska jag smita till myrorna en sväng


vänt bara på att tvätten ska bli klar så jag kan flytt aöver en i torktummalren


 

vill jag verkligen tillbaka till detta? (bilden föreställer ett av mina ärr med tio styngn)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Skapa flashcards