Alla inlägg under oktober 2010

Av sofie - 25 oktober 2010 20:26

övning för att vara levande. övning för julen för sommaren får året ut

att öva, genomföra och planera övningar. det är jobb och det är slit men det är vart det

Av sofie - 21 oktober 2010 18:21

ska läsa saras soc-papper någon dag. skulle hämtat dem idag men sara svarade inte i telefonen fick veta nu på kvällen att hon försov sig (som vanligt alltså)

men men inget att göra något åt, ska höra med pontus om vi kan gå hem till sara i morgon och hämta dem annars får jag ta det nästa vecka istället

jag sitter och käkar dumleklubbor och dricker cola mindre bra har även ätit tre burkar pizzasallad samt ett glas äppeljuice och en knäckemacka med champinjonost på. ganska gott men detta är att äta dåligt, och idag har pontus och jag varit tillsammans i fyra månader

Av sofie - 19 oktober 2010 18:28

dokumentär om barnen som överlevde hitler, usch vad hemsk den är de valdes ut som boskap av familjerna. inte de som man hade betalat men andra när det kom så många att man inte hade plats och fmiljer åt dem. de hamnade på ett sommarkollo och dit kom fmailjerna och såg ut ett barn som något jävla boskap. så jäkla sorligt!!!

hoppas att något sådant aldrig inträffar igen, inga mer nazister, utplåning av ett folkslag och världskrig.

Av sofie - 18 oktober 2010 21:39

kortfattat så blev pontus och jag bjudna hem till rebecka från jobbet på lördag. det ska bli kul.

matfronten går allt bra på oxå

men nu orkar jag inte skriva mer

ska försöka ladda ner en skiva bara sen ska jag sova

godnatt på er

xoxo

lyx

Av sofie - 17 oktober 2010 12:31

  

lyx dockvagn



detta är en superdyr lyxdockvagn som man kan köpa i england. det är en silver cross oberyon den finns även som barnvagn men är svindyr som sagt.

jag har inte problemmed maten idag eller under helgen. och på onsdag ska jag fika med maya. jag ska köpa fika på tisdag och jag hoppas att det med maten håller i sig till dess så jag verkligen kan fika med henne utan skuldkänslor.


snart ska jag åka till pontus men nu ska jag väcka mamma

bye

Av sofie - 16 oktober 2010 18:49

mat idag igen??

kanske det men det var ju inte som vanlgt.

ska snart äta kvällsmat med mamma och sara som är på väg hit. ska äta cheddar chease dipp med pomme och falukorv som kvällsmat nu snart när somhelst

sara skulle vara har kl 18:00 men hon har inte kommit ännu

lunchen blev omelett mamma lärde mej hur jag ska göra en så nu kan jag det oxå:)

Av sofie - 11 oktober 2010 18:52

lyssnar på nightwish bye bye beautiful chattar med pontus och har ätit sex knäckemackor. maten har gått bra i helgen och festen gick bra jag var nykter!!! spiknykter som vanligt.

Av sofie - 8 oktober 2010 09:53

denna blogg är hemlig så att min kille inte ska kunna läsa den, jag vill nämligen ha en blogg där jag kan skriva om maten utan att folk blir misstänksamma över vad jag skriver.

nu har jag inte skrivit på ett tag för jag har inte haft tid.

och det går lika dåligt att äta bröd fortfarande.


Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards