Alla inlägg under december 2011

Av sofie - 1 december 2011 13:39

jaha då sitter man här framför bloggen idag igen då, och självklart har jag inget intressant att skriva heler men det spelar ju ingen roll för det finns ingen som läser bloggen.


finns ingen som har denna adress för jag ger int ut den. här skriver jag av mej om maten och det ska inte folk gå och läsa, vill inte ha någon som läser som känner mej nämligen


detta är för privat och de skulle ändå inte förstå mej det vet jag ju

fan jag förstår ju inte ens mej själv...




har tid på habiliteringen i alla fall, inte för att jag ser hur de ska hjälpa mej men jag går i alla fall för det är ju alltid värt ett försök

men jag är skeptisk till detta de har ju hand om saker som har med funktionshindret attt göra och inte mat men maten kanske har med funktionshindret att göra komplicerat? JA

det är svårt att förklara sådant


vet att min kompis anser att jag har anorexi, skönt någon mer än jag som ser det alltså

men jag har nog mer bulimi i sådanna fall


jag kan i alla fall säga att jag har drag av både anorexi och bulimi dock kräks jag inte

  men det är väl bara en tidsfråga tills det inträffar

jag går runt och tänker på det varje dag 24/7

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards