Alla inlägg den 16 december 2010

Av sofie - 16 december 2010 17:04

  when will it work at me???   

jag är precis lika låst i mitt fängelse som förut, maten blir till äkliga klumpar som inte går att svälja ner. jag får kvälningar av nästan allt igen. trodde det var över men jag hade tydligen fel igen

-som vanligt!!!

när är det över då?? när är det min tur?? hur ska jag vända det. mitt liv är skit vikten går bara uppåt hur mycket jag än försöker att få den att vända. vet inte hur jag ska gå till väga. visst jag vill bli smal men tänk om jag förlorar kontrollen då?? tänk om jag blir sjuk igen för jag vet nu i efter hand att jag var sjuk, det var inte bara som de sa. men det var aldrig farligt och jag fick aldrig behandling

men tankarna är ju kvar och de är ju de som styr egentligen. oki jag är bra på att dölja. jag är bra på teater jag skulle kunna bli skådespelerska om jag ville

men allt jag vill är att bli smal

men varför då denna oro över att jag inte kan svälja maten???

varför denna jävla oro??

jag vill gå ner i vikt + jag kan inte svälja maten=viktnedgång

så varför oroar jag med då?

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards