Alla inlägg den 21 december 2010

Av sofie - 21 december 2010 20:00

snart är det jul och då är det dags för julmat och det är ju ganska så lungt det är ju bara att plocka det man tycker om liksom. men sen kommer det tuffa

nyårsaftonen

shit säger jag bara. det är att äta ute och det är kött det är dyrt och jag kanske inte äter det alls

ska äta oxfile med potatisgratäng förrätt och efterrätt trimusu förätten minns jag inte ens men det var något med chanpange och sherry i alla fall.

och jag säger då det hur fan ska detta gå!!!!!!!!!!

jag som varken äter fisk eller kött fick välja mellan oxfilé och torskrygg!!!!!!!!!

ahh jag kommer fan att dö jag lovar.


och jag hoppas att det inte börjar rångla med maten vid jul nu oxå men jag har faktiskt börjat äta mindre nu alltså mindre portioner. så vem vet jag kanske lyckas med min vikt nedgång.

ska köpa en klänning inne på hm till nyårsafton den är blå.

och nu borde jag leta efter mitt läppstift men orkar liksom inte riktigt känner jag.

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards