Alla inlägg den 15 november 2010

Av sofie - 15 november 2010 19:24

   jag är en förtrollad prinsessa, det är sant!!




oki jag kan inte äta tydligen igen. det tog stopp och maten var äklig trots att det var korv som jag åt vilket brukar vara min favoriträtt oxå. fattar inte varför händer detta och vad är det som händer när jag äklas av maten så fruktansvärt???

är det något fel på mej efetsom jag inte kan äta normalt??

det liksom tar stop och jag får kväljningar av vanlig mat och speciellt den mat som jag själv lagar för den äter jag inte alls, det går INTE!!

okej jag vill bli smal och okej jag tänker prova med nutrilett. men DETTA hur ska jag lösa det??

visst det är lite dubbelmoral i inlägget. men jag har haft detta tidigare och det oroar mej lite. sen ska jag ju gå ner i vikt så det spelar ju egentligen inte så stor roll för ju mindre jag kan äta desto snabbarae går jag väl ner eller??

det borde vara så rent teoretisktmen jag vet inte om det fungerar så i praktiken riktigt

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards