Alla inlägg den 18 januari 2011

Av sofie - 18 januari 2011 11:02

jag har duruckigt en sådan där påse med pulver som jag blandade ut med vatten i en shaker och jag kan säga att den är vidrig!! först smakar den okej men sedan kommer eftersmaken och då smakar den pulver. jag försöker låssas att det är ern mulkshake men det går så där. och helt ärligt så tror jag inte att jag gillar smaken vilda bär heller. ville ju ha med chokladsmak men det hade de ju inte på netto såklart det fanns bara vilda bär eller caffe latte. och det sistnämda kan jag verkligen inte tänka mej.


men chokladen borde ju gå bra, för jag kan ju dricka de färdigblandade måltidsersättningarna i chokladsmak.

jag har även bestämt mej för att bli familjehem med inriktning på ätstörningar!! så nu ska jag fråga runt bland mina bekanta som har det för att se vad som hjälper och vad som inte hjälper osv.

well nu ska jag vidare i alla fall

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards