Alla inlägg den 29 november 2011

Av sofie - 29 november 2011 14:59

börjar man blöda näsblod av  att kräkas tro?


skulle kunna kräkas nu, det är bara jag hemma ännu så ingen skulle märka något. men om jag börjar kräkas då är jag nog fast. och hur ska jag lyckas dölja det då när jag gör det varje dag efter varje måltid? det är ju i princip en omöjlighet

ännu ett snedsteg i världens spel ett litet fel hos mej.


områden där man är beväpnad för att överleva

att överleva är det inte längre frågan om svaret finns ju där ute ändå


vill så sjukt gärna ge upp det är inte värt detta ändå. inget blir ju bättre allt blir bara värre kanske åka upp till akuten och bara sy igen munnen så man inte kan äta mera någonsin


jag vet att jag måste ner i vikt men kan inte gå ner det är sjukt omöjligt ju!!


fan vill inte ha det så här, i går kväll kunnde jag inte sova låg och tänkte på det här med att kräkas

fan jag faller SE mig jag faller

det är bottenlöst


Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards