Alla inlägg den 27 april 2011

Av sofie - 27 april 2011 09:47

http://bloodymia.blogspot.com/

mia har vaknat upp ur koman :)   det är superbra jag hoppas verkligen att mia blir fri från sitt helvete.


hade en bra dag i går, pontus blev glad  över presenten men jag hade köpt fel film så vi fick byta den dock men i slutändan blev det rätt i alla fall.


maten gick bra och idag har jag varit och tagit prov på blodfetterna hoppas det inte visar dåligt samtidigt som jag hoppas att det visar något som kan göra att de hjälper mej att minska i vikt igen

ska tillbaka i morgon och ta hormonprovet oxå sedan är prooverna klarar i alla fall

både hoppas på att det ska visa samtidigt som jag är rädd för vad de ska visa

lite konstig känsla det där


vet inte vad jag ska göra idag visst det ska städas och så men i alla fall lite mer ska jag väl hinna med tänkte jag

håller på med en maskin tvätt  i alla fall nu

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards