Alla inlägg den 10 januari 2012

Av sofie - 10 januari 2012 11:15

i går ringde de från vuxenhabiliteringen de ska skicka remiss till ätstörningsenheten

äntligen ska jag få en remiss dit efter att ha tjatat i nästan ett år


lunchen igår blev sallad men sedan kom impulsen och den var jättestark

"jag vill kräkas upp salladen och jag borde det, fan jag skulle aldrig ha ätit salladen magen känns alldeles spännd och konstig"

men jag gjorde det inte utan gick till tandläkarn som jag skulle (om jag inte haft tandläkaren hade jag kräkts då?)


well sedan åt vi middag på kvällen och jag fick samma impuls då

"jag vill kräkas upp middagen varför åt jag ens fuck"

gjordet inte denna gång heller fast jag skulle ha kunnat sedan kom jag på att när jag är hos pontus föräldrar så kan jag smyga upp till toan på övervåningen och kräkas där jättebra sofie (or not)

fuck vad fan är det som händer med mej???  

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards