Alla inlägg den 1 september 2010

Av sofie - 1 september 2010 17:11

ska jag våga börja med nutrilett eller kommer det att gå åt skogen för att jag inte kan få i mej det? törs jag chansa? ja smal blir jag nog oavsett om detta tänker fortfsätta så här. kanske det är en liten bebis i mej:)

vad glad jag skulle bli då. det känns som om jag ska kräkas och jag har ett obehagligt illamående. men jag får i alla fall behålla maten och det är ju tur. men det är inte mycket jag får i mej

Av sofie - 1 september 2010 13:11

jag tror att jag är hungrig men vet inte om det är någon idé att försöka äta mina creps som jag gjorde i går. tänk om det blir som i går och bara tar stopp och jag inte kan svälja det sedan???

eller om jag kräks upp det kanske?

men det gick ju bara med chips så varför går inte vanlig mat då??

vad är det som händer med mej, håller jag på att bli sjuk???

nä jag vill inte ens testa att äta maten nöjer mej med saften och det lilla som jag ätit idag.

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards