Alla inlägg den 2 september 2010

Av sofie - 2 september 2010 18:57

jaha sitter här framför datorn och tänkte berätta om min dag. ska prova att göra ett videoinlägg. fast de flesta läser inte denna blogg så det behövs egenligen inte då. men jag vill testa i alla fall. och om det nu är några som läser så kommentera!!!!!!!!!! så jag ser er.


maten idag har väl varit bra typ har bara ätit godis men i alla fall, det är ju bättre än inget alls. på tisdag tänker jag fasta i alla fall för det kommer bli massa att äta i helgen hos pontus föräldrar. och så hoppas vi på ett besked men det villl jag inte säga något om här, i alla fall inte en.

men kanske jag köper nutrilett i nästa vecka det beror helt på beskedet.

vi får se hur det blir


vart fan söker man vård i östergötland för ätstörningar???

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards