Alla inlägg den 12 september 2010

Av sofie - 12 september 2010 21:28

provade att ta bort maten och vattnet, att fasta men jag klarade det inte.har kanppt ätit i dag och det jag åt var godis samt cola ,creps, pomme med vitlökssås ochett glas saft. sitter här med  värdens illamående hur fan får man bort det????

hur lång tid tar det tills man inte känner hungern??

menmen detta blev inte så lyckat

fuck

well nya försök i morgon igen

Av sofie - 12 september 2010 11:16

"Gaining power
Every hour
One more pound
I know I can win
Losing battles
Boney rattles
Heart beats skipping
Tears are dripping" -anorexia, fakebestfriend



"And I should have known
That it wouldn't be long
Until you
You've got me standing in an
Awkward position
With un-wanted attention
And a need for explanation" -the skeleotn song, kate nash


bra låtar, med berörande text men nu ska jag göra annat en stund

Av sofie - 12 september 2010 00:12

  

jag menar allvar, jag måste ta tag i detta nu innan det har gått för långt. nu måste vikten ner, jag kan inte bara sitta och se på hur jag förvandlas till ett jävla fetto som inte orkar göra något. har redan urtaskig kondis, fan jag skulle aldrig sagt det där om wolfgang, hade jag varit tyst så hade jag kunnat dansa fortfarande men det kan jag ju inte nu för jag har sabbat det, precis som jag sabbar allt annat här i livet.

men men...

något måste göras detta kan inte få fortsätta jag vill väga 40kg inte 80kg.

detta är INTE okej!!!!!


nu är jag hungrig, men jag tänker inte äta, bara dricka cola men inget annat ska jag få i mej på en vecka. få se hur jag klarar det.

från måndag blir det fasta som gäller för min del



Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards