Alla inlägg den 2 februari 2011

Av sofie - 2 februari 2011 13:27

att vilja och att göra är inte samma sak, visst vill jag fortfarande men jag vill ju så många fler saker oxå samtidigt. så frågan är vad ska jag sträva efter??

jag vill ju vara en bra förebild men hur är en bra förebild då? och ännu mer avancerat jag ska räcka till så många samtidigt och ändå tro på min förmåga.

men hur når man ut då?...


kanske man ska börja med små babysteg för att sedan öka på. en bra förebild är enligt mej någon med sunda vanor och mina vanor är ju sjukt osunda så jag motarbetar mig själv på det planet. kanske att jag egentligen bara skulle släppa allt och bara vara jag se hur allt kommer liksom och faller på plats.

  

bevara hemilgheterna till en svunnen tid!!


jag gillar gamaldags uttryck, tycker att ord är vackra!! de är magiska

känner hur glöden rinner ur mina fingrar när jag skriva  om något som berör, ett livsverk kanske skulle vara på sin höjd nu eller ärdet för tidigt? men det där med förebild då, jag tror att jag är en ganska bra förebild i alla fall för små barn, men tyvärr så ser småbarn oxå allt runt omkring

visst jag dricker inte och jag röker inte, men jag har/haft problem med maten och har skurit mej i armar och ben. och barnen ser ju ärr en och de frågar

och jag känner att där är jag inte en bra förebild riktigt

okej jag har lyckats sluta att skära men maten spökar ju fortfarande eller??

nä jag vet inte

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards