Alla inlägg den 4 februari 2011

Av sofie - 4 februari 2011 09:51

hm ska man kanske köra en frågestund eller så? eller ska jag göra ett videoinlägg??

kan inte riktigt betsämma mej för vilket av dem.

sitter i alla fall på jobbet och gör det jag ska (or not liksom) snart har vi rst och då ska jag köpa en cocoacola och kanske något mer gott för det är ju faktiskt fredag ändå.
i går köpte jag en munk till pontus som mellanmål när han kom hem från jobbet sen var vi och hämtade post och åt på stan och han fick hundra kronor som jag var skyldig honom för hans mammas present  
well alla glada till maten då!!
igår åt jag hamburgare och pomme eller ja jag åt pommen och dressingen men lämnade burgaren och brödet för att vara mer exakt

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards