Alla inlägg den 17 februari 2011

Av sofie - 17 februari 2011 20:38

jaja nu blev det visst macdonalds till middag idag då:/ kanske inte det bästa när man vill ner i vikt men men gjort är gjort inget att göra något åt nu i alla fall


har jobbat idag fick baka muffins och sen stå i disken samt lite städa oxå men det var ändå okej. sedan har jag varit och köpt bodylotion med hallon doft från nivea den heter angel star och fanns också i duchcremé och deo tror jag ska köpa deon oxå fakiskt för den luktar ljuvlligt sedan laddade jag mitt busskort och så köpte jag veckorevyn.  skulle behöva gå och hämta min post men har inte tid till det denna vecka för vi ska t till simmonstorp  och på dop. så imorgon ska vi köpa kort och doppresent på stan

sen nästa vecka så ska jag börja med zumban i alla fall ser verkligen fram emot det


Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards