Alla inlägg under februari 2011

Av sofie - 16 februari 2011 20:15

känns som om jag hoppar igenom allt nu. vill inte jobba i morgon men måste ju. jag behöver få mina pengar så jag kan köpa kameran och mobilen samt resa till stockholm som jag vill.

har mätt ringstorlek för förlovningsringarna idag

och till lunch drack jag en halv naturdiets pulverdryck samt en cola light.


fick veta att det är "min" carlos som håller i zumban *yes*


Av sofie - 15 februari 2011 11:10

jag uppfyller samtliga kriterier för hetsätningsstörning enligt scä´s sida med diagnostikdelarna.

kan det vara så att jag har en hetsätningsstörnign då tro?? ska nog söka till dem i alla fall vet ju att de kommer att säga nej men det är väl värt ett försök eller??

åh tänk om någon kunde fatta beslutet åt mej istället eller om jag var så svårt sjuk att jag verkligen behövde hjälpen akut för att inte svälta ihjäl.

om jag bara kunde få viktuppgången att vända och börja falla istället,

äter lite och är jämt hungrig men jag går bar inte ner i vikt hur jag än anstränger mej oki ska börja träna få se om det hjälper något eller ej.

vill bara lägga mig ner och ge upp allt

låta någon annan ta alla beslut

Av sofie - 14 februari 2011 17:01

  

http://fluffen.bloggagratis.se

bra blogg av en tjej med ätstörningar, rekommenderar den starkt!!!



oki idag länkar jag till en bra blogg som ni ser ovan, har jobbat och hadlat kom precis hem från ica maxi och har sorterat in maten med min kille i kyl och frys. så kännde jag för att det var bloggdagsför idag då. pontus spelar dataspel ändå så det är lika bra att passa på.


ikväll ska vi se spårlöst och familjen annorlunda samt käka chips med dipp till det och så har vi köpt en operatårta efersom det är alla hjärtans dag idag oxå

  

ett hjärta för dagen då!!


maten går väl åt dkogen idag men detspelar ju ingen roll kan inte låta det förstöra min dag nu ju.

önskar dock att jag kunde få en diagnos men det verkar vara svårt ag tror själv att jag har uns och hetsätningsstörning utan kompesationsgrejer liksom

Av sofie - 13 februari 2011 14:24

som rubriken säger jag är fet och oattraktiv i mina ögon och allt är bara fel proitionerligt fettet ligger fel liksom och musklerna då har jag nåra ens

eller är det dem jag ser som fett på vaderna kanske???


skulle lägga in en bild på mej kanske men har ingen bra bild på mej ch ingen snygg heller för den delen bara bilder där man ser hur fet jag är. åh varför ska det vara så jävla svårt att gåner i vikt för då??

  

visst jag ska börja träna men kommer det verkligen att hjälpa mej något alls??

Av sofie - 11 februari 2011 11:02

en av mina favoritlåtar för tillfället


thinspolåtar men i alla fall de är grymt bra och jag älskar texten i dem

den andra låtan. oxå med bra text dock thinspo men i alla fall



hur ska jag smita förbi maten hemma hos mamma tro? ska jag kanske  köra min pulverdiet även om den är asäklig?? kom inte i jeansen på cubus i går skulle köpt ett par vita och ett par mörka men de gick inta att knäppa ens fick gå till lindex och köpa byxor på rean för 99kr i storlek 46, 46 fattar ni jag är enorm ju!!!!!

hemskt...


köpte även leggins och mysbyxor samt behårar 2 st och tre par trosor samt 5 par strumpor och nu ska jag spara till en ny kamera och sen en mobil. sedan är det nog dags att planera för sommaren i guess.

kanske ska åka upp till stockholm och träffa emi och då kanske jag passar på att träffa anglica samtidigt om hon vill det

Av sofie - 10 februari 2011 20:33

håller på att läsa flera anorexiböcker för tillfället leva av luft av jenefer shute

har även nadra böcker hemma från bibiloteket


ludenben skriven av katarina samuelson

man är inte så förståndig när man är sjuttan av barbara samson

madonna av hannele huovi

annars dör man av ceborah hautzig

svältland av johanna mattsson och jeanette gansmore

mattillåtet av gisela van der ster

visst kan du sarah! av alison hart

från självsvält till ett fullvärdigt liv av ata gadheri och thomas parling

malva av caroline lagercrantz

bara ett kilo till av marie strömberg andersson

i himlen får jag äta av camilla dahlberg


ja alla dessa böcker ska jag läsa

jag är inne på tredje boken och har läst svältland och bara ett kilo till


Av sofie - 9 februari 2011 14:34

jag vet inte vad det är som händer med mej


äter i princip inget alls på dagarna när jag är själv hemma. vill gå till min lägenhet och hämta min våg se om jag gått ner något eller ej. men det tror jag inte att jag har tyvärr

  

allt känns så hopplöst men vi skulle få en tid till ungdomsmottagningen och där ska jag be om en egen tid för att få iväg en remiss kanske till capio tänker söka till scä oxå.


Av sofie - 9 februari 2011 10:44

tän k om jag inte tål kaniner och sågspån!!!

du kan jag ju inte skaffa den kanin som jag längtar efter så mycket och det skulle ju vara synd, för jag vill verkligen ha en kanin. det vill jag.

kan man göra något kul av bloggen då tro?? hm...

nee jag ska göra en varm macka och tänka lite till

det blir inget bra inlägg idag kanske återkommer senare

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards